Przejdź do treści
Strona główna » AKTUALNOŚCI » Mobile Alert – aplikacja do zgłaszania incydentów

Mobile Alert – aplikacja do zgłaszania incydentów

  • przez

Gmina Piaseczno gorąco zachęca do korzystania z aplikacji Mobile Alert, która została przygotowana dla mieszkańców gminy, do rejestrowania i obsługi wszelakich zgłoszeń. Aplikację należy odnaleźć w sklepie internetowym pod hasłem Mobile Alert firmy Intergraph Corporation i zainstalować na swoim telefonie. Aplikacja jest dostępna jest bezpłatnie na urządzenia mobilne typu smartphone / tablet, wykorzystujące systemy operacyjne Android, iOS oraz Windows.

Na pierwszym ekranie w kategorii ZGŁOŚ COŚ! PIASECZNO zostały dodane różne typy zgłoszeń: “Ubytek w jezdni”, „Nieprawidłowe parkowanie”, „Spalanie odpadów”, “Tu robi się kałuża”, “Zniszczona zieleń”, “Akt wandalizmu” itd. Lista kategorii jest dość długa i przewija ją się palcem na ekranie z góry do dołu.

W kategorii GOSPODARKA ODPADAMI znajdują się m.in. takie typy zgłoszeń: Nie odebrali odpadów w terminie | Nie dostarczyli worków | Uszkodzony pojemnik | Wrzucili wszystko do jednego wozu | Dzikie wysypisko | Śmieci na ulicy | Spalanie odpadów | Ktoś zrzuca ścieki | Masz pomysł? | Inne uwagi | Dobra robota!

Po dokonaniu zgłoszenia, możemy śledzić jego status w przeglądarce internetowej (na komputerze) pod linkiem: https://piaseczno.eu/wyszukiwanie-zgloszen-oncall-mobile-alert/

Mocno zachęcamy do korzystania z aplikacji, jeśli chcesz zgłosić incydenty do urzędu. Ilość incydentów w danej miejscowości pokazuję skale problemu i daje do myślenia.


Poprzednie wpisy